Reklamace a záruka

JAK ŘEŠÍME REKLAMACE?

Nemusíte se ničeho obávat. K vašim reklamacím přistupujeme vždy individuálně s maximální péčí. O výsledku reklamace vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději však do 30 pracovních dnů. V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.záruka a reklamace

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte reklamační list (nebo je dostupný na konci stránky v Obchodních podmínkách).

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. Reklamační list vytiskněte a podepište.

  • Reklamační list vložte do zásilky s reklamovaným zbožím. Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku.

  • Společně s reklamačním listem přiložte kopii daňového dokladu. Zboží zašlete vždy kompletní, ne pouze poškozenou část.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: Dokonalakava.cz, Křenová 19a, 602 00 Brno

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Zboží, které vyrábíme osobně a odborně posoudíme. Zboží, které máme od našich dodavatelů jim zašleme k přezkoumání.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakupováno na firmu, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 6 měsíců). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení komponentů.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v zásilce spolu se zbožím. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

reklamacni-list

 

Tento web používá soubory cookie. Dalším procházením tohoto webu vyjadřujete souhlas s jejich používáním.