Reklamační řád
REKLAMAČNÍ ŘÁD
obchodní společnosti
Dokonalakava.cz s.r.o.
se sídlem v Brně, Táborská 149, 615 00
identifikační číslo: 04185536
zapsané v obchodním rejstříku C 88528 vedená u Krajského soudu v Brně
- Úvodní ustanovení
1.1. Tento Reklamační řád upravuje postup a podmínky uplatnění práv z vadného plnění u
profesionálních a domácích technologií zakoupených u obchodní společnosti Dokonalakava.cz s.r.o.., a profesionálních a domácích technologií zakoupených u smluvních
partnerů obchodní společnosti Dokonalakava.cz s.r.o. a profesionálních a domácích
technologií vyrobených smluvními partnery obchodní společnosti Dokonalakava.cz s.r.o.,
s.r.o., pro které obchodní společnosti Dokonalakava.cz, s.r.o. provádí servis těchto
technologií (dále také jen „reklamace technologií“). Tento Reklamační řád upravuje vzájemná
práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti s reklamací technologií mezi
obchodní společností Dokonalakava.cz, s.r.o. (dále také jen „prodávající“) a jinou osobou
(dále také jen „kupující“).
1.2. Znění Reklamačního řádu může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením
nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění
Reklamačního řádu.
1.3. Reklamační řád je nedílnou součástí Všeobecných obchodních podmínek. Uzavřením
kupní smlouvy kupující vyjadřuje souhlas s Všeobecnými obchodními podmínkami a s tímto
Reklamačním řádem a potvrzuje, že je s nimi řádně seznámen.
- Odpovědnost prodávajícího
2.1. Prodávající odpovídá kupujícímu, že technologie při převzetí kupujícím nemá vady.
Prodávající zejména odpovídá, že v době, kdy kupující technologii převzal, má vlastnosti,
které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce
popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi
prováděné, že se technologie hodí k účelu, který pro její použití prodávající uvádí nebo ke
kterému se věc tohoto druhu obvykle používá, že technologie odpovídá jakostí nebo
provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle
smluveného vzorku nebo předlohy, že je technologie v odpovídajícím množství, míře nebo
hmotnosti a že technologie vyhovuje požadavkům právních předpisů.
2.2. Bod 2.1. tohoto Reklamačního řádu se nepoužije u technologií prodávaných za nižší
cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení technologií způsobené jejím
obvyklým užíváním, u použitých technologií na vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, kterou technologie měla při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy
technologie.2
2.3. Kupující je povinen při převzetí technologii řádně prohlédnout a přesvědčit se o jejích
vlastnostech a množství. V případě zjevných vad technologie je kupující povinen tyto vady
bezodkladně, nejpozději do 72 hodin po jejich zjištění, písemně oznámit prodávajícímu. Na
později uplatňované reklamace z důvodu zjevných vad nemusí být brán prodávajícím zřetel.
2.4. V případě, že byla technologie dle smlouvy kupujícímu odeslána, je kupující povinen
ihned při dodání technologii řádně prohlédnout a přesvědčit se o jejích vlastnostech a
množství. Zjevnou vadu technologie nebo jejího obalu je kupující povinen bezodkladně řešit s
dopravcem a písemně uvést do předávacího protokolu (přepravního listu). Kupující není
povinen takovouto technologii od dopravce převzít. Pokud kupující takovouto technologii
převezme, je povinen tyto zjevné vady bezodkladně, nejpozději do 72 hodin po převzetí
technologie, písemně oznámit prodávajícímu. Na později uplatňované reklamace z důvodu
zjevných vad neuvedených v předávacím protokolu (přepravním listě) nemusí být brán
prodávajícím zřetel.
- Záruka za jakost
3.1. Prodávající poskytuje kupujícímu záruku za jakost v délce dvaceti čtyř měsíců na
domácí technologie a v délce dvanácti měsíců na profesionální technologie. Prodávající se
touto zárukou zavazuje, že po tuto dobu bude technologie způsobilá k použití pro obvyklý
účel nebo že si zachová obvyklé vlastnosti.
3.2. Záruční doba počíná běžet ode dne odevzdání technologie kupujícímu. Byla-li
technologie dle smlouvy odeslána, záruční doba počíná běžet ode dne dojití technologie do
místa určení. V případě prodeje technologií smluvním partnery prodávajícího počíná záruční
doba běžet ode dne odevzdání technologií konečnému kupujícímu. Po dobu trvání
reklamačního procesu záruční doba neběží. Předáním technologie kupujícímu po vyřízení
reklamačního procesu pokračuje původní záruční doba. Původní záruční doba však pokračuje
nejpozději od prvního dne následujícího po uplynutí doby, ve které si měl kupující
vyzvednout technologii dle bodu 9.2. tohoto Reklamačního řádu. V případě výměny
technologie v rámci záruční opravy pokračuje původní záruční doba.
3.3. V případě opravy technologie poskytuje prodávající záruku na provedenou opravu dle
bodu 8. Servisního řádu prodávajícího.
3.4. V případě nezáruční opravy nedochází k přerušení záruční doby po dobu, kdy je
technologie v opravě.
3.5. Kupující nemá právo ze záruky, způsobila-li vadu po odevzdání technologie
kupujícímu vnější událost. To neplatí, způsobil-li vadu prodávající.
- Práva kupujícího z vad technologií
4.1. Nemá-li technologie vlastnosti uvedené v bodu 2. tohoto Reklamačního řádu, je vadná.
Za vadu se považují i vady v dokladech nutných k užívání technologie. Práva kupujícího z
vadného plnění zakládá vada, kterou má technologie při převzetí kupujícím, byť se projeví až
později. Právo kupujícího z vadného plnění založí i později vzniklá vada, kterou prodávající3
způsobil porušením své povinnosti. Povinnosti prodávajícího ze záruky za jakost tím nejsou
dotčeny.
4.2. Nemá-li technologie vlastnosti uvedené v bodu 2. tohoto Reklamačního řádu, může
kupující požadovat i dodání nové technologie bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady
nepřiměřené. Pokud se vada týká pouze součásti technologie, může kupující požadovat jen
výměnu této součásti za novou. Není-li to možné, může kupující odstoupit od smlouvy. Je-li
to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného
odkladu, jedná se o nepodstatné porušení smlouvy, a v takovém případě má kupující vždy
právo výhradně na bezplatné odstranění vady opravou věci nebo na přiměřenou slevu z kupní
ceny.
4.3. Právo na dodání nové technologie nebo výměnu součásti má kupující i v případě
odstranitelné vady, pokud nemůže technologii řádně užívat pro opakovaný výskyt vady po
opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující právo od smlouvy odstoupit.
Za opakovaný výskyt vady po opravě se považuje stejná vada, jež byla v záruční době již
nejméně dvakrát odstraňována a která se znovu vyskytne. Byla-li technologie v době před
uplatněním reklamace opravována nejméně třikrát pro různé odstranitelné vady, má se za to,
že trpí větším počtem vad.
4.4. Pokud kupující od smlouvy neodstoupí ani neuplatní právo na dodání nové
technologie bez vad, na výměnu její součásti nebo na opravu, může požadovat přiměřenou
slevu z ceny technologie. Kupující má právo na přiměřenou slevu i v případě, že mu
prodávající nemůže dodat novou technologii bez vad, vyměnit její součást nebo technologii
opravit, jakož i v případě, že prodávající nezjedná nápravu v přiměřené době nebo v případě,
že by zjednání nápravy působilo značné obtíže kupujícímu.
4.5. Pokud má vadu technologie, která byla prodána jako použitá nebo byla prodána se
slevou zohledňující její nižší kvalitu v době prodeje, má kupující místo práva na výměnu
technologie právo na přiměřenou slevu.
4.6. Při dodání nové technologie vrátí kupující prodávajícímu na jeho náklady technologii
původně dodanou. Kupující nemůže odstoupit od smlouvy, ani požadovat dodání nové
technologie, nemůže-li původně zakoupenou technologii vrátit v tom stavu, v jakém ji
obdržel, včetně veškerého příslušenství, dokladu o koupi a návodu k použití technologie. To
neplatí v případě, pokud došlo ke změně stavu technologie v důsledku prohlídky provedené
prodávajícím za účelem zjištění vady, pokud použil kupující technologii ještě před objevením
vady, pokud kupující nezpůsobil nemožnost vrácení technologie v nezměněném stavu
jednáním nebo opomenutím.
4.7. Neuplatnil-li kupující právo z vadného plnění u prodávajícího včas po té, co ji mohl
při včasné prohlídce a dostatečné péči zjistit, pozbývá právo odstoupit od smlouvy.
- Nemožnost uplatnění práv kupujícího z vadného plnění, zamítnutí reklamace
5.1. Odpovědnost prodávajícího za vady technologií nevzniká a kupující nemá práva z
vadného plnění a reklamace bude zamítnuta zejména v případech, kdy vada nebo poškození
technologií prokazatelně vznikla v důsledku nepravidelné a neodborné údržby technologií,
neprovádění pravidelné dekalcifikace, vad způsobených vodním kamenem, usazeninami a
dalšími nečistotami v důsledku absence filtrace vody, vad způsobených užíváním technologií
v rozporu s jejich účelem a v rozporu s návodem na použití a kupní smlouvou, hrubým
zacházením, nevhodným skladováním, použitím jiného než výrobcem schváleného
příslušenství, připojením na elektrický rozvod nesprávných parametrů (napětí, kmitočet),
elektrickým přepětím (viditelně spálené součástky nebo plošné spoje) s výjimkou běžných
odchylek, přírodními živly, neodvratitelnými událostmi či působením vyšší moci,
mechanickým poškozením, které bylo způsobeno uživatelem, dále vad vzniklých nesprávným
postupem při instalaci technologií, obvyklým opotřebením, při nedodržení správného způsobu
používání, obsluhy a údržby výrobku v rozporu s návodem k použití nebo pokyny uvedenými
na obalu nebo v záručním listu nebo s obecně známými pravidly užívání, používáním v
podmínkách, které neodpovídají svojí teplotou, prašností, vlhkostí, chemickými a
mechanickými vlivy prostředí, které je přímo výrobcem určeno nebo které jednoznačně
vyplývá z povahy věci, zásahem neoprávněné osoby do výrobku, neodbornou opravou
výrobku, a je-li odstraněn typový štítek nebo byly-li odstraněny nebo poškozeny plomby v
případě, že je technologie plombami opatřena, nebo jedná-li se o reklamovanou technologii
odlišnou od technologie uvedené na daňovém dokladu či je-li na technologii odlišné výrobní
číslo od toho, jež je uvedeno v záručním listu.
5.2. Odpovědnost prodávajícího za vady technologií nevzniká a kupující nemá práva z
vadného plnění a reklamace bude zamítnuta dále v případech opotřebení technologie
způsobené obvyklým užíváním (typicky poškozené těsnění na hlavě kávovaru), u technologie prodávané za nižší cenu za vadu, pro kterou
byla nižší cena ujednána, u použité technologie za vadu odpovídající míře používání nebo
opotřebení, kterou měla technologie při převzetí kupujícím.
5.3. Kupující nemá práva z vadného plnění v případě, pokud prodávající kupujícího před
převzetím technologie upozornil, že technologie má vadu, nebo pokud kupující vadu sám
způsobil. Kupující nemá práva z vadného plnění dále v případě, jedná-li se o vadu, kterou
musel kupující s vynaložením obvyklé pozornosti poznat již při uzavření kupní smlouvy. To
neplatí, ujistil-li ho prodávající výslovně, že technologie je bez vad, anebo zastřel-li
prodávající vadu lstivě.
5.4. Vada, která vznikla neodbornou montáží nebo jiným neodborným uvedením do
provozu, je považována za vadu pouze v případě, pokud tato montáž nebo uvedení do
provozu byly sjednány v kupní smlouvě a provedeny prodávajícím nebo jinou oprávněnou
osobou na odpovědnost prodávajícího.
5.5. Na dárky, které prodávající poskytuje bezplatně v rámci kupní smlouvy na jinou
placenou technologii, nelze uplatnit záruku za jakost ani odpovědnost za vady nad rámec
zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je kupující povinen věc, která je poskytovaná
jako dárek, vrátit v původním stavu prodávajícímu.
- Uplatnění práv z vad technologií
6.1. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, na kterou se vztahuje záruka za jakost,
v záruční době poskytnuté dle bodu 3. tohoto Reklamačního řádu. V případě prodeje
technologií v obchodě je kupující, který je zároveň spotřebitelem, oprávněn uplatnit právo z
vady, která se vyskytne u zakoupené technologie, v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí
technologie, přičemž se má za to, že vada existovala již v době převzetí, pokud se projevila do
6 měsíců od tohoto převzetí, pokud není prokázán opak. Ostatní vady je kupující povinen
uplatnit u prodávajícího bez zbytečného odkladu poté, co se o vadě mohl nebo měl dozvědět.
6.2. Reklamaci technologie kupující uplatňuje osobně v provozovně prodávajícího na
adrese Táborská 149, 615 00 Brno a to v pracovní době od 09:00 do 17:00, nebo reklamovanou technologii může kupující zaslat přepravní službou na uvedenou adresu.
6.3. V případě zaslání technologie přepravní službou je kupující povinen zabalit
reklamovanou technologii tak, aby zabalení splňovalo nároky přepravy, a aby během přepravy
nedošlo k poškození technologie. Zásilka musí obsahovat reklamovanou technologii včetně
kompletního příslušenství, kopii daňového dokladu a vyplněný elektronický formulář na odkaze
6.4. Při uplatnění reklamace je kupující povinen předložit daňový doklad.
Není-li při koupi technologie přikládán také záruční list, k uplatnění reklamace slouží daňový
doklad, na který byla reklamovaná technologie zakoupena kupujícím. Dále je kupující
povinen prodávajícímu sdělit podrobný popis vady, jak se vada projevuje, jaké právo z
odpovědnosti za vady uplatňuje a svoje úplné kontaktní údaje (jméno, adresa bydliště,
telefonní číslo, e-mailová adresa).
6.5. Pokud kupující neuvede svoje úplné kontaktní údaje (jméno, adresa bydliště, telefonní
číslo, e-mailová adresa), není prodávající povinen informovat kupujícího o vyřízení
reklamace. V takovém případě je povinností kupujícího, aby se o stavu reklamace informoval
sám.
6.6. Kupující je povinen při uplatnění reklamace předat technologii kompletní. V případě,
že kupující nedodá technologii kompletní a její kompletnost je nezbytná ke zjištění existence
reklamované vady a/nebo k jejímu odstranění, lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet až
následující den po dni dodání chybějících částí technologie.
6.7. Kupující je povinen při uplatnění reklamace předat technologii čistou v souladu s
hygienickými předpisy a obecnými hygienickými zásadami včetně všech součástí a
příslušenství.
6.8. V případě, že kupující nepřevzal technologii od dopravce dle bodu 2.4. tohoto
Reklamačního řádu, je povinen o důvodu a zjištěné vadě technologie bez zbytečného odkladu
informovat prodávajícího. V případě, že kupující technologii od dopravce převzal a
technologie je poškozena, ačkoliv byl obal neporušený, je kupující povinen nejpozději do 72
hodin od převzetí technologie o této skutečnosti informovat prodávajícího. K reklamaci je
potřeba doložit fotografie vnějšího obalu, poškozeného zboží, jeho zabalení uvnitř zásilky
včetně použitých vnitřních výplní. Kupující je povinen zajistit, aby se zásilkou nebylo
manipulováno až do vyjádření přepravce a uchovat veškerý obalový materiál. Bez dodržení
těchto podmínek včetně doložení všech uvedených fotografií není prodávající povinen
dodatečně uznat reklamaci na poškození technologií při přepravě.6
- Odmítnutí přijetí technologie do reklamačního procesu
7.1. Prodávající je oprávněn odmítnout přijetí technologie do reklamace, pokud je
technologie znečištěná nebo jsou znečištěny její součásti a příslušenství.
7.2. Prodávající je oprávněn odmítnou reklamaci technologie také v případě, že
technologie není předávána v souladu s hygienickými předpisy a obecnými hygienickými
zásadami.
7.3. Pokud prodávající přijme technologii do reklamačního procesu i v případě, když
technologie není předávána čistá v souladu s hygienickými předpisy a obecnými
hygienickými zásadami, je kupující povinen uhradit poplatek ve výši 700,- Kč bez DPH za vyčištění technologie.
7.4. Prodávající je oprávněn odmítnou reklamaci technologie rovněž v případě, že
technologie nesplňuje podmínky pro uplatnění reklamace stanovené tímto Reklamačním
řádem.
- Přijetí a vyřízení reklamace
8.1. Uplatnění reklamace a přijetí reklamované technologie do reklamačního procesu
potvrdí prodávající kupujícímu elektronicky v elektronickém protokolu o reklamaci, kde uvede alespoň den převzetí technologie do reklamace, popis vady, jaký způsob vyřízení reklamace je kupujícím požadován, předpokládanou dobu vyřízení reklamace. Kupující je povinen při sepisování Protokolu o reklamaci uvést veškeré požadované údaje, jejichž úplnost a správnost potvrzuje v Protokolu o reklamaci. Protokol o reklamaci slouží kupujícímu jako doklad při vypořádání reklamace.
8.2. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu,
nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím
nedohodnou na delší lhůtě. V případě nutnosti dovozu náhradních dílů potřebných k opravě
technologie ze zahraničí se doba vyřízení reklamace prodlužuje na 60 dnů, přičemž
prodávající je povinen o této skutečnosti kupujícího informovat. Marné uplynutí lhůty
k vyřízení reklamace se považuje za podstatné porušení smlouvy. Lhůta pro vyřízení
reklamace počíná běžet následující den po dni uplatnění reklamace. V případě zaslání
technologie přepravní službou počíná běžet lhůta pro vyřízení reklamace následující den po
dni převzetí reklamované technologie prodávajícím od přepravce.
8.3. Kupující je povinen poskytnout prodávajícímu veškerou součinnost k ověření
existence reklamované vady a k jejímu odstranění, včetně vyzkoušení nebo demontáže
výrobku.
8.5. O způsobu vyřízení reklamace rozhodne oprávněný zástupce prodávajícího na základě
vyjádření servisního technika. V rámci rozhodnutí o reklamaci stanoví prodávající zejména,
zda se vada technologie při jejím zjišťování projevila a příčinu vady, zda se jedná o vadu, na
niž se vztahuje záruka za jakost (tzv. záruční oprava), nebo se o takovou vadu nejedná (tzv.
nezáruční oprava nebo pozáruční oprava), navrhovaný způsob odstranění vady technologie,
předpokládanou cenu odstranění vady výrobku v případě, jedná-li se o nezáruční nebo
pozáruční opravu.
8.6. Záruční oprava je oprava v záruční době, pokud nejde o nezáruční opravu. Pozáruční
oprava je oprava provedená po uplynutí záruční doby a je hrazena kupujícím dle platného
ceníku prodávajícího. Nezáruční oprava je jakákoli oprava, na kterou se nevztahuje záruka a
přitom je technologie ještě v záruční době, a je hrazena kupujícím dle platného ceníku
prodávajícího. Provedení záručních, pozáručních a nezáručních oprav se řídí Servisním řádem
prodávajícího.
8.7. O nezáruční opravu se jedná zejména v případě, že se jedná o opravu vad vzniklých v
důsledku nepravidelné a neodborné údržby technologií, neprovádění pravidelné dekalcifikace,
vad způsobených vodním kamenem, usazeninami a dalšími nečistotami v důsledku absence
filtrace vody, vad způsobených užíváním technologií v rozporu s jejich účelem a v rozporu s
návodem na použití a kupní smlouvou, hrubým zacházením, nevhodným skladováním,
použitím jiného než výrobcem schváleného příslušenství, připojením na elektrický rozvod
nesprávných parametrů (napětí, kmitočet), přírodními živly, neodvratitelnými událostmi či
působením vyšší moci, mechanickým poškozením, které bylo způsobeno uživatelem, dále vad
vzniklých nesprávným postupem při instalaci technologií, obvyklým opotřebením, při
nedodržení správného způsobu používání a údržby výrobku, zásahem neoprávněné osoby do
výrobku, neodbornou opravou výrobku, a je-li odstraněn typový štítek.
8.8. Prodávající odpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení technologie převzaté do
reklamačního procesu po dobu trvání reklamačního procesu.
8.9. Při vyřízení reklamace opravou technologie se při provádění opravy postupuje dle
Servisního řádu prodávajícího.
- Vyzvednutí technologií z reklamačního procesu
9.1. O vyřízení reklamace prodávající informuje kupujícího zprávou na e-mailovou adresu kupujícího uvedené v el. Protokole o reklamaci.
9.2. Kupující je povinen vyzvednout si technologii nejpozději do jednoho měsíce od
vyrozumění prodávajícího dle bodu 9.1. tohoto Reklamačního řádu.
9.3. Nevyzvedne-li si kupující technologii dle bodu 9.2. tohoto Reklamačního řádu, je
povinen zaplatit poplatek za uskladnění nevyzvednuté technologie ve výši 30,- Kč za každý i
započatý den, kdy bude nevyzvednutá technologie uskladněna u prodávajícího.
9.4. Nevyzvedne-li si kupující technologii ani ve lhůtě šesti měsíců ode dne, kdy si ji byl
kupující povinen vyzvednout dle bodu 9.2. tohoto Reklamačního řádu, má prodávající právo
na účet kupujícího technologii prodat. Prodávající vyrozumí elektronicky kupujícího na emailovou adresu uvedenou na Protokolu o reklamaci o zamýšleném prodeji technologie s tím, že mu stanoví náhradní lhůtu k vyzvednutí technologie v délce jednoho měsíce od odeslání vyrozumění.
9.5. Pokud ani v náhradní lhůtě k vyzvednutí věci dle bodu 9.4. tohoto Reklamačního řádu
si kupující technologii nevyzvedne, je prodávající oprávněn technologii prodat. Dojde-li k
prodeji nevyzvednuté technologie, vyplatí prodávající kupujícímu výtěžek prodeje po
odečtení ceny opravy v případě nezáruční nebo pozáruční opravy, poplatku za uskladnění a
nákladů prodeje. Právo na výtěžek prodeje musí kupující uplatnit u prodávajícího.
9.6. Prodávající neodpovídá za poškození, ztrátu nebo zničení technologie převzaté do
reklamačního procesu po době, ve které si ji byl kupující povinen vyzvednout dle bodu 9.2.
tohoto Reklamačního řádu.
9.7. Při vyzvednutí technologie z reklamačního procesu vydá prodávající kupujícímu
elektronický Protokol o reklamaci, kde uvede alespoň den převzetí technologie do reklamace,
popis vady, jaký způsob vyřízení reklamace je kupujícím požadován, způsob vyřízení
reklamace, v případě opravy technologie provedení opravy a délku jejího trvání, den vyřízení
reklamace a den vyzvednutí technologie z reklamace, případně zdůvodnění zamítnutí
reklamace
9.8. Při výdeji technologie po vyřízení reklamace je kupující povinen předložit doklad,
který obdržel při přijetí technologie do reklamačního procesu, popřípadě musí prokázat svoji
totožnost.
- Náklady spojené se zjišťováním vady
10.1. V případech, kdy odpovědnost prodávajícího za vady technologií nevzniká a kupující
nemá práva z vadného plnění dle bodu 5. tohoto Reklamačního řádu, dále v případech, kdy se
reklamovaná vada při posouzení prodávajícím neprojevila, a v případech posouzených
prodávajícím jako nezáruční nebo pozáruční opravy, může kupující opravu technologie
odmítnout. Pokud si kupující nepřeje odstranění vady nebo neoznámí ve sjednané lhůtě
prodávajícímu své stanovisko a prodávající neprovede opravu, kupující se zavazuje uhradit
náklady spojené se zjišťováním vady ve výši hodinové sazby dle platného ceníku
prodávajícího.
- Mimosoudní řešení sporů
11.1. Veškeré spory vyplývající z reklamačního procesu jsou v první řadě řešeny smírnou
cestou. Pokud není spor vyřešen smírně, je kupující, jedná-li se o spotřebitele, oprávněn podat
návrh na mimosoudní řešení sporu k určenému subjektu mimosoudního řešení
spotřebitelských sporů, kterým je:
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát - oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
ID datové schránky: x7cab37
E-mailová adresa: adr@coi.cz
Internetové stránky: adr.coi.cz9
11.2. V případě sporu mezi prodávajícím a kupujícím, který se nepodařilo mezi stranami
urovnat přímo, poskytne prodávající kupujícímu informace uvedené v bodu 11.1. v listinné
podobě nebo na jiném trvalém nosiči dat.
- Závěrečná ustanovení
12.1. Tento Reklamační řád nabývá platnosti a účinnosti dne 1.8. 2024, není-li mezi účastníky písemně dohodnuto něco jiného, a nahrazuje veškerá
předchozí znění. Změny Reklamačního řádu jsou vyhrazeny. V případě vzniku nové verze
platnost této automaticky zaniká.
12.3. Další práva kupujícího, která se k zakoupené technologii vážou, nejsou tímto
Reklamačním řádem dotčena.
12.2. Práva a povinnosti stran tímto Reklamačním řádem výslovně neupravená se řídí
ustanoveními příslušných právních předpisů, zejména zákonem č. 89/2012 Sb., občanským
zákoníkem, v jeho platném znění, a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v jeho
platném znění.
Reklamační řád vydala společnost dne 1.8. 2024
Dokonalakava.cz s.r.o.
Táborská 149
615 00 Brno
IČ: 04185536
……………………