POZOR! 29.2. a 1.3. bude prodejna i e-shop mimo provoz. Následujících 14 dní bude také omezen chod prodejny, pokud máte možnost vytvořte objednávku přes e-shop! 🚚

Reklamace, odstoupení od smlouvy

JAK ŘEŠÍME REKLAMACE?

Nemusíte se ničeho obávat. K vašim reklamacím přistupujeme vždy individuálně s maximální péčí. O výsledku reklamace vás budeme informovat co nejdříve, nejpozději však do 30 pracovních dnů. V případě jakéhokoliv dotazu se na nás neváhejte obrátit.

K vaší reklamaci přistupujeme s maximální péčí a odpovědností. O výsledku reklamace vás budeme informovat maximálně do 30 pracovních dní. Máte-li jakýkoli dotaz týkající se reklamace, neváhejte nás kontaktovat.

JAK POSTUPOVAT V PŘÍPADĚ REKLAMACE NEBO VRÁCENÍ ZBOŽÍ?

  • Informujte nás prosím telefonicky nebo emailem předem o reklamaci zboží.

  • Vyplňte elektronický reklamační protokol, případně odstoupení od smlouvy (při vrácení zboží do 14 dní)

  • Vadu zboží popište co nejpodrobněji, můžete dále připojit foto nebo jinou dokumentaci. 

  • Zboží je třeba zabalit tak, aby obal dostatečně bránil poškození výrobku. V případě kávovarů nestačí pouze krabice, musí být i vyplněna vhodným obalovým materiálem. V případě poškození kávovaru, neneseme odpovědnost za poškození a není součástí záruky.

  • Celou zásilku poté odešlete na naší adresu: DokonalaKava.cz, Táborská 149, 615 00 Brno - Židenice

VYŘÍZENÍ REKLAMACE

  • Zboží, které vyrábíme osobně a odborně posoudíme. Zboží, které máme od našich dodavatelů jim zašleme k přezkoumání.

  • Bude-li reklamace oprávněná - zašleme vám opravený výrobek, nový kus nebo vám vrátíme kupní cenu. Náš zákazník má nárok na úhradu nákladů spojených s reklamací (poštovného) v přiměřené výši.

ZÁRUČNÍ DOBA

Délka záruky na prodávané zboží je 24 měsíců (je-li zboží nakupováno na firmu, řídí se záruka podle obchodního zákoníku a doba záruky je 12 měsíců). Záruční doba začíná běžet převzetím zboží zákazníkem.

Záruka se vztahuje na výrobní vady výrobků nebo jiné vady, které nebyly způsobeny neodborným nebo nešetrným zacházením, použitím výrobku v rozporu s jeho účelem nebo návodem k obsluze nebo mechanickým poškozením.

Poškození při nevhodném používání, nesprávné manipulaci nebo úmyslné poškození nelze brát jako nárok na reklamaci. Záruka se dále nevztahuje na běžné opotřebení komponentů.

POTVRZENÍ ZÁRUKY A DAŇOVÝ DOKLAD

Daňový doklad/fakturu posíláme v mailu spolu s informacím o expedici. K uplatnění reklamace u nás vám stačí daňový doklad/faktura.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY - VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nelíbí se Vám zboží, které jste si objednali? Nevadí. Do 14 dnů od převzetí zboží můžete zboží vrátit nebo vyměnit.